RECEPȚIONER DE HOTEL

Curs de perfecționare

Durata cursului: 5 săptămâni

Privire de ansamblu

  • Curs de perfecționare destinat să dezvolte abilitățile și cunoștințele în industria ospitalității;
  • Durata: 5 săptămâni;
  • Se eliberează certificat de absolvire;
  • Se organizează la nivel național și în varianta online pentru cursurile teoretice.

Informații cu privire la condiții, acte, costuri și finalizarea cursului

Condiții de înscriere

  • absolvent a învățământului liceal finalizat cu examen de bacalaureat;
  • absolvent a unui curs de calificare, absolvire sau specializare în domeniul turism.

Acte necesare

  • copie act de identitate;
  • copie certificat de naștere;
  • copie certificat de căsătorie – dacă este cazul;
  • copie diplomă de studii.

Costul programului de formare

Taxa de participare include:
  • formalităţile de înscriere;
  • activitatea de curs (teoretică şi practică);
  • suportul de curs ( fișe de lucru);
  • examenul de absolvire;
  • eliberarea certificatului de absolvire.
Reduceri:

*Reducerile nu se cumulează

  • PLATA INTEGRALĂ: 5% pentru plata la înscriere;
  • Pentru STUDENȚI: 10% reducere, în baza legitimației de student sau a cardului ISIC;
  • Pentru persoane aflate în căutarea unui loc de muncă (în baza dovezii înregistrării la Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă): 15% reducere;
  • Pentru foști CURSANȚI: 15% reducere;
  • VINO CU UN PRIETEN! : 10% reducere pentru ambele persoane.

Finalizarea cursului

  • Examenul de absolvire constă într-un test scris în prezența comisiei de examinare desemnate de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC).

De ce noi?

Oferim calitate în ceea ce facem, așa că mai jos poți găsi motivele pentru care e important să alegi MTI.

Cursul de recepționer de hotel organizat de către MS TRAINING-INNOVATE (MTI) vă permite legături excelente cu industria ospitalității oferind oportunități relevante de experiență la locul de muncă.Absolvenții cursului vor dobândi competențe cheie în operațiunile desfășurate în front-office:

  • Comunicarea eficientă la locul de muncă;
  • Munca în echipă;
  • Aplicarea NPM și NPSI;
  • Organizarea locului de muncă;
  • Promovarea imaginii hotelului;
  • Asigurarea efectuării plăților;
  • Efectuarea de operații specifice pentru sosirea și plecarea clienților;
  • Oferirea de servicii hoteliere către client;
  • Rezolvarea reclamațiilor.

Oferim o abordare mixtă de învățare, care oferă flexibilitate în ceea ce privește disponibilitatea și aplicabilitatea imediată în practică a noțiunilor teoretice. Unul din punctele noastre forte îl constituie echipa de lectori cu o vastă experiență în domeniul turismului și educației, care contribuie la crearea unui mediu de învățare cu adevărat de „susținere”, bazat pe inovare.

  • Programul este certificat de către Ministerul Muncii şi Protecției Sociale şi Ministerul Educaţiei și Cercetării, cu avizul de specialitate de la Ministerul Turismului;
  • Certificatul de calificare este recunoscut în Uniunea Europeană.

Statistici

Pentru că fiecare cursant contează pentru noi!

1
Cursanți mulțumiți
100
Traininguri de succes
1
Adevărați recepționeri

Galerie foto

Dorești să practici acest curs?

Scroll to Top