ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICĂ

Durata cursului: 20 săptămâni

Privire de ansamblu

  • Curs de calificare destinat să dezvolte și să perfecționeze abilitățile și cunoștințele:
    – persoanelor care vor să implementeze un proiect cu finanțare nerambursabilă în domeniul turismului și industria ospitalității;
    – persoanelor care vor să-și însușească cunoștințele necesare gestionării unei unități de cazare, de la cei mai buni specialiști în domeniul turismului;
    – companiilor care doresc să-și califice personalul în vederea creșterii motivării acestora și îmbunătățirii calității serviciilor oferite clienților.
  • Cod NC: 5121.2.4.
  • Durata: 20 săptămâni.
  • Se eliberează certificat de calificare.
  • Se organizează la nivel național și în varianta online.

Alte detalii

  • Departamentul nostru este profund imersat în industria turismului, iar cursanții beneficiază de o largă gamă de facilități. Sesiunile organizate cu antreprenori din industria turismului sunt caracteristici importante ale cursului.

Informații cu privire la condiții, acte, costuri și finalizarea cursului

Condiții de înscriere

  • învățământ minim obligatoriu.

Acte necesare

  • copie act de identitate;
  • copie certificat de naștere;
  • copie certificat de căsătorie – dacă este cazul;
  • copie diplomă de studii.

Costul programului de formare

Taxa de participare include:
  • formalităţile de înscriere;
  • activitatea de curs;
  • suportul de curs ( fișe de lucru);
  • examenul de absolvire;
  • eliberarea certificatului de absolvire.
Reduceri:

*Reducerile nu se cumulează

    • PLATA INTEGRALĂ: 5% pentru plata la înscriere;
    • Pentru STUDENȚI: 10% reducere, în baza legitimației de student sau a cardului ISIC;
    • Pentru persoane aflate în căutarea unui loc de muncă (în baza dovezii înregistrării la Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă): 15% reducere;
    • Pentru foști CURSANȚI: 15% reducere;
    • VINO CU UN PRIETEN! : 10% reducere pentru ambele persoane.

Finalizarea cursului

  • Examenul de absolvire constă într-un test scris și susținerea unui proiect realizat pe parcursul perioadei de școlarizare sub îndrumarea formatorilor.

De ce noi?

Oferim calitate în ceea ce facem, așa că mai jos poți găsi motivele pentru care e important să alegi MTI.

Sectorul turismului este în continuă dezvoltare, iar perspectivele de carieră pentru absolvenții cursului de administrator pensiune turistică oferă oportunități naționale și internaționale.

Absolvenții cursului vor dobândi următoarele competențe:

  • Comunicare eficientă la locul de muncă
  • Munca în echipă multidisciplinară
  • Gestionarea informațiilor cu ajutorul calculatorului
  • Promovarea imaginii pensiunii
  • Organizarea activității în cadrul pensiunii turistice
  • Urmărirea aplicării NPM și NPSI
  • Verificarea gestionării financiare
  • Promovarea directă a produsului turistic
  • Încheierea contractelor cu clienții
  • Efectuarea operațiilor specifice de cazare și alimentație
  • Asigurarea unui climat favorabil turiștilor
  • Oferirea serviciilor pensiunii către client
  • Organizarea programelor turistice opționale
  • Oferirea informațiilor de interes turistic
  • Rezolvarea reclamațiilor clienților
  • Programul este certificat de către Ministerul Muncii şi Protecției Sociale şi Ministerul Educaţiei și Cercetării, cu avizul de specialitate de la Ministerul Turismului;
  • Certificatul de absolvire este recunoscut în Uniunea Europeană.
  • VALABILITATE: nelimitat.

Statistici

Pentru că fiecare cursant contează pentru noi!

1
Cursanți mulțumiți
1
Absolvenți
100 +
Traininguri de succes

Galerie foto

Dorești să practici acest curs?

Scroll to Top